2 Aralık 2011 Cuma

HAYIRLI CUMALAR :)

ÖHHÖÖ ÖHHÖÖMM ...
Hasta oldum ben ... Artık bebek yada çocuk olmadığıma görede naz niyazda yapamıycam demek oluo dimi bu :P (50 de olsam her türlü nazımı yaparım :))

Hastada olsam rutin sitelerimi gezintiden geri kalır mıyım ?? HAYIRRRR :)))))
İşte bugün beyendiklerimmm


















Daha fazlası içinnn TIK TIKI TIK TIK ve TIK TIK TIKIR TIKIR deyippp heppücünüze hayırlı cumalar,iyi haftasonları diliyorummm :)

Cuma gününde öyle bir saat vardır ki, şayet bir müslüman kul o saate raslar da Allah'tan (cc.) bir hayır isterse, Allah (cc.) onu kendisine mutlaka verir.
(Müslim,Cuma 4)






5 yorum:

  1. kurukafayalı yüzüğe bayıldım

    YanıtlaSil
  2. canım çokkk geçmiş olsun ,bende kollukları beğendim lakin bu ay aştım yaaa.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. queen_ff ; bu aralar çok moda bu yüzükler bende istiom gerçekten güzeller

    otuzundansonra ; çok çok sağol :) kolluklar gerçekten çok kullanışlı ve mantıklı ama bütçede önemli dimi :)

    kendimce ; çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. yüzüklere bayildim!http://surayildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil