30 Ocak 2012 Pazartesi

INSTAGRAMLA DOLU DİZGİN :)))

Dizi ismi gibi olmuş postun başlığı dimi :))
Bol karlı ve soğuk bir İstanbul sabahından herkese merhaba :))) (buda radyo programı girişi gibi oldu)
Geçen haftadan beri aralıklarla devam eden kar bu haftada buralarda gibi görünüyor.(buda hava durumu gibi oldu ehee )
Bu soğuk günlerde size güzel bir kış çayı tarifi veriyorum,güçlendirin bağışıklık sistemini bakalım :)

Stick tarçın
Kök zencefil
Kuşburnu
Hibiskus
Ihlamur
Ekinezya
Karanfil

Karışıtırın hepsini kaynatın bir güzel;içine birazda bal :) atom karınca gibi olacaksınız sonra hümoş dedi dersiniz :)))

Geçen cuma işyerinden bir arkadaşımla öğlen arasında attık kendimizi dışarı ve gerisini aşağıda göreceksiniz :))


                                           SIBYAN MEKTEBİ

                                                             
                                       
                                           BOZDOĞAN KEMERİ


                                           FATİH


                                           38 NUMARA BOT :p


                                           FATİH


                  ŞEHZADE BAŞI CAMİSİNİN BAHÇESİNDEKİ AĞAÇ


                                           NEVİN VE BEN :))


                                           VEFA DA BİR EV


                                           GENE VEFA DA BİR EV


                                          ŞEHZADE BAŞI CAMİİ


                                           BAYILDIM BU CUMBALI EVE :)


                                           GÜZEL BİR SOKAK


 BURADAN GELEN KOKUYU BİR İÇİME ÇEKTİM Kİ SORMAYIN MEĞER MEŞHUR UNKAPANI PİLAVI BURADA YAPILIYORMUŞ :p























HAYIRLI HAFTALAR HEPİNİZE GÜLÜMSEMENİZ HİÇ EKSİLMESİN ...
* Ankaradaki kadar çok olmasa da bu resimler sana özellikle quenn im :)))

5 yorum:

  1. Resimler çok güzel.Ayrıca hepsinin benim olması ayrıca çoook güzel.Hele vefa bozacısı gözümden kaçmadı değil.Olsada içsek :/

    YanıtlaSil
  2. nice pics!!! enjoyed your blog...

    visit my blog...

    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kisses!!!

    YanıtlaSil
  3. Selamünaleyküm epeydir uğrayamadım Çay kahve bahane etkinliği yarın bitiyor onun yoğunluğundan hiç bir şey yapamadım. Bu arada yukarıda verdiğin tarifi alıyorum inş. nalları dikmeyiz havaya :) :) he he ha ha

    YanıtlaSil
  4. Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil