10 Ağustos 2011 Çarşamba

KABUS ...


Dün kimseye pek belli etmesem de sabahtan itibaren huysuzdum.(zaten pazar gününden beri önce mutlu sonrada mutsuz bir ruh hali içindeyim).İşte sıradan bir gün geçirdikten sonra babamın siparişlerini alıp (oruçluyken dünyadaki her yiyeceği yiyebilecek sanıyor kendini) eve gittim.İftara kadar soğusun diye aldığım meyveleri temizleyip dolaba koydum ama bu esnada annemle biraz tartıştım.Neyim olduğunu sordu bende bunalımdayım dedim,durduk yere huzursuzluk çıkardım.Mutfakta esip gürledikten sonra iftara kadar uyudum.Kalktığımda da aynı huysuzluğum vardı.İftar faslından sonra saat 1 gibi uyudum ve rüyamda çok kötü bir hastalığa yakalandığımı gördüm ama rüya o kadar gerçekçiydi ki sanki gerçekten hastaydım ve o anda dün yaptığım yersiz huysuzluk geldi aklıma ... Kendi kendime dedim ki "al işte saçma sapan sebeplerden huysuzluk yaptın şimdi ölümcül bir hastalığın var" ...

Sonra hemen uyandım ve bu kabusu gördüğüm için Rabbime şükrettim.Rabbim şükürler olsun ki hala şımarıklık yaptığımda beni silkeliyorsun ve kendine gel hümeyra diyorsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder